Suomalainen mäkihyppääjä Antti Aalto onnistui mainiosti Keski-Euroopan mäkiviikon kolmannessa osakilpailussa Innsbruckissa.

Aalto olii lopulta 24:s ja liiteli selkeästi maailmancupin pisteille.

Aalto hyppäsi lauantaina molemmilla hypyillään HS130-mäestä 119 metriä.

Kisan voitti Norjan Marius Lindvik. Puolan Dawid Kuback oli toinen ja Norjan Daniel Andre Tande kolmas.

Kubacki nousi samalla koko mäkiviikon kokonaistilanteen kärkipaikalle.

Japanin Ryoyu Kobayashi lähti kisaan mäkiviikon johtajana, mutta valahti vasta sijalle 14 lopputuloksissa.

Ville Hirvonen

LUE MYÖS: Nyt se on varmaa: Kaisa Mäkäräiseltä uusi aluevaltaus (UrheiluAreena.fi)