Max Verstappenin ja Lando Norrisin välinen taistelu puhuttaa edelleen.
Verstappen ja Norris kävivät USA:n F1-kisassa tiukan taistelun kolmannesta tilasta.
Molemmat kävivät ohitustilanteissa radan ulkopuolella, mutta vain Lando Norris sai aikasakon.
Max Verstappen pääsi sitä vastoin jälleen kuin koira veräjästä. Eräs livestriimin seuraajista huomautti asiasta Verstappenille ja tämä vastasi simulaatiopelin seuraajalle hyvin sarkastiseen tyyliin.
– Olen nyt keksinyt ongelman ratkaisun. Minulla on väärä passi!, Verstappen ilveili.
Väärällä passilla hän viittaa siihen, ettei hänellä ole Britannian passia. Verstappen on kansalaisuudeltaan hollantilainen.































