Jari-Matti Latvalan johtaman Toyota-tallin kovin kilpailija Hyundai tarjosi keskiviikkona kiusoittelevasti välähdyksen tulevaisuudesta, eli tässä tapauksessa kaudesta 2022. Rallin MM-sarjassa kilpaillaan ensi kaudella hybridiautoilla.
Toyota, Hyundai ja M-Sport Ford ovat vahvistaneet olevansa mukana, kun rallin MM-sarjaa sähköistyy.
– Kurkistus vuoteen 2022, Hyundai herkuttelee Twitter-tilillään (tämän tekstin alla).
Tämän kauden MM-sarjasta on ajettu Monte Carlon, Rovaniemen ja Kroatian kisat. Kausi jatkuu reilun viikon kuluttua Portugalin soralla, jonne Toyota tuo uuden moottorin.
Toyotan Sebastian Ogier johtaa sarjaa pistein 61. Hyundain Thierry Neuville (53) on toisena ja Toyotan Elfyn Evans (51) kolmantena.
Toyotan kolmannen kuljettajan, eli Kalle Rovanperän 39 pistettä oikeuttavat viidenteen sijaan. Rovanperän pistetili ei karttunut Kroatiassa, jossa hänen kohtalokseen koitui keskeytys.
































