F1-persoona Jeremy Clarkson teki havaintoja sarjan voimasuhteista Brasilian GP:n yhteydessä.
Red Bullin Max Verstappen voitti Brasilian GP:n ja varmisti käytännössä jo sillä mestaruuden.
Mercedeksen Lewis Hamiltonilla oli sen sijaan hyvin vaikeaa. Hän oli vasta kymmenes kisassa.
– Ensinnäkin, Max Verstappen on yksi kaikkien aikojen suurimmista kuljettajista – hän saattaa jopa olla paras, jonka olemme koskaan nähneet. Toiseksi, Lewis Hamiltonin parhaat päivät ovat jo takana, Clarkson tykitti.
– Hän syytti autoaan jäätyään häntäpäähän aika-ajoissa, mutta hänen tallikaverinsa George Russell oli eturivissä, Clarkson kummasteli ja jatkoi vielä:
– Toki on mahdollista, että koska Lewis siirtyy ensi vuonna Ferrarille, hänen polttoainetankkinsa täytetään bensan sijasta sitruuna-ohrajuomalla, Clarkson piikitteli.

































