Jääkiekon SM-liigan TPS on tiedottanut keskiviikkona kahdesta pelaajistoon liittyvästä muutoksesta.

Koeajalla ollut Jasper Lindsten pelaa tulevan kauden seurassa. TPS on kertonut myös, että Paul DeNaples jättää seuran.

Yliopistosarjoissa aiemmat kaudet pelannut yhdysvaltalaispuolustaja oli Turussa koeajalla.

DeNaples liittyi joukkueen vahvuuteen heinäkuun lopussa ja ehti pelaamaan viidessä harjoitusotteluissa. TPS ei etsi DeNaplesin tilalle uutta pelaajaa.

– Haluamme kiittää Paulia ja toivottaa hänelle kaikkea hyvää jatkoon, urheilujohtaja Rauli Urama kommentoi tiedotteessa.

Lue myös:IL: NHL-legenda vahvistaa Nuorten Leijonien valmennusryhmää