JYP Jyväskylä Oy ja KeuPa Hockey Oy ovat solmineet pelaajaliikenne- ja yhteistyösopimuksen kaudelle 2023-2024.

– Olemme useamman vuoden ajan kehittäneet keskisuomalaista pelaajapolkua. KeuPa-yhteistyö liittyy nuorten pelaajien kehittämiseen kohti kansallisia ja kansainvälisiä pelikenttiä.

– Näemme, että Mestis on joiden pelaajien kohdalla hyvä steppi Nuorten SM-Sarjan ja Liigan välillä, JYPin urheilujohtaja Mikko Viitanen sanoo tiedotteessa.

Vahva yhteistyö on auttanut molempia seuroja jo usean vuoden ajan.

– Jatkamme jo vuosien ajan jatkunutta yhteistyötä hyvillä mielin. Yhteistyö pelaajaliikenteen saralla mahdollistaa jokaiselle pelaajalle oikean sarjatason pelata ja kehittyä, KeuPan toimitusjohtaja Juuso Mörsky kommentoi puolestaan.

Lue myös:Jääkiekon SM-liigan sääntöihin merkittäviä muutoksia