Jääkiekon Mestiksen RoKi on tehnyt tärkeän kiinnityksen ensi kautta ajatellen.

Antti Erkinjuntti on tehnyt seuran kanssa vuoden jatkosopimuksen. Kokenut hyökkääjä palasi seuraan viime vuonna pitkän tauon jälkeen.

Runkosarjassa 21 ottelua toivat tehopisteet 4+14=18. Kevään pudotuspeleissä Erkinjuntti iski 6 otteluun pisteet 1+7=8.

– Hieno homma jatkaa RoKissa, hyvillä mielin lähdetään kohti ensi kautta, Antti Erkinjuntti kommentoi seuran verkkosivuilla.

– Hienoa, että saatiin Eju jäämään kotiin. Pelitaidothan tietävät kaikki, mutta niiden lisäksi saamme rutkasti kokemusta ja johtajuutta joukkueeseen, totesi puolestaan päävalmentaja Sakari Salmela.

37-vuotias Erkinjuntti on pelannut yli 600 Liiga-ottelua. Hän on voittanut SM-liigan mestaruuden TPS:n paidassa.

Lue myös:Petri Kontiola pysyy SM-liigan kuvioissa mukana – tässä uusi rooli