Jääkiekon Mestiksen Hermes on kiinnittänyt hyökkääjä Arttu Lausniemen.
21-vuotias keskushyökkääjä on tehnyt ensi kauden kattavan sopimuksen seuran kanssa. Sopimus tehtiin jo talvella, mutta seura kertoi asiasta nyt Instagramissa.
– Tuttuna pelaajana edellisiltä kausilta sorvasimme viime talvena kerralla 1,5-kautisen sopparin, sillä tiesimme tarkkaan mitä Arttu tuo joukkueeseemme.
– Hänen kaltaisensa taitava ja liikkuva sentteri on jämäkkä palanen hyökkäyksemme runkoa. Tämän lisäksi huipputyyppinä Arttu on olennainen osa pukukoppiamme, kehui UTJ Petri Vehmanen tiedotteessa.
Ässistäkin tuttu Lausniemi palasi kesken viime kauden takaisin Hermekseen. Hän teki 27 ottelussa pisteet 2+11=13.
Lue myös:Toimittaja: Suomalaiselle NHL-supertähdelle tarjotaan 76 miljoonan taalan sopimusta
































