Mestiksessä tulevalla kaudella pelaava Jokerit herättää kiinnostusta fanien ja yhteistyökumppanien keskuudessa.
Seura on tiedottanut jälleen uudesta yhteistyösopimuksesta. Jokerit Helsinki Oy ja RTK-Palvelu Oy ovat solmineet monivuotisen yhteistyösopimuksen.
– Jokerit ja RTK-Palvelu ovat aloillaan tunnettuja brändejä, joita yhdistää sama arvomaailma. Haluamme isoina toimijoina kantaa vastuumme yhteiskunnallisissa asioissa, ja samalla pystymme yhteistyömme avulla varmasti myös edistämään liiketoimintaamme.
– Löysimme keskusteluissa nopeasti yhteisen sävelen, ja olemme suurella innolla aloittamassa yhteistyötä, kertoo Jokerit Helsinki Oy:n toimitusjohtaja Antti-Jussi Niemi seuran tiedotteessa.
Jokerit hävisi keskiviikkona harjoitusottelun Ketterälle maalein 1–2. Perjantaina Jokerit pelaa Keravalla ensimmäisen kotiottelunsa. Harjoitustaistossa vastassa on Kiekko-Vantaa.
Lue myös:Jääkiekon SM-liigan sääntöihin merkittäviä muutoksia

































