Viron MM-rallin ensimmäisen varsinaisen ajopäivän jälkimmäinen puolisko on käynnistynyt mielenkiintoisissa merkeissä. Sade alkoi juuri siinä vaiheessa, kun tauon jälkeinen kisan kuudes erikoiskoe käynnistyi.

Sarjaa johtava Toyotan Sebastien Ogier on toiminut koko päivän ”auramiehen” roolissa, eli hän on ollut ensimmäisenä autona reitillä.

Ogier vahvisti toistamiseen ajetun 12,7 kilometrin mittaisen Arulan ek:n maalissa WRC:n medialle, että taivaalta tosiaankin ropisee vettä rutikuivan tien pintaan.

– Erikoiskokeen loppupuolella sataa. Tähän mennessä se ei ole ole ollut ongelma. Yritin puskea niin kovaa kuin mahdollista, kisassa kolmantena oleva Ogier kertoi.

LUE MYÖS: Jasmi Joensuu sanoi sen ääneen – suusta hurjaa tekstiä (UrheiluAreena.fi)