Toyota nappasi kaksoisvoiton Kroatian MM-rallissa. Power Stagella nähtiin melkoista draamaa, kun Sebastien Ogier nousi voittoon.

Ogier löi Evansin lopulta vain 0,6 sekunnilla. Tilanteen dramaattisuutta lisää se, että Evans teki ikävän virheen viimeisessä mutkassa.

Pieni virhe maksoi luultavasti Evansille kisan voiton. Toyotan urheilujohtaja Kaj Lindström kommentoi näkemäänsä WRC:n sivuilla.

– En tiedä mitä sanoa. Elfyn pelästytti hieman minua tuossa viimeisessä mutkassa, mutta onneksi hän selvisi siitä! Mikä taistelu. Molemmat kuskit 0,6 sekunnin sisällä – mahtavaa.

– Tämä on tietenkin iso juttu tallille. Valmistauduimme tiiviisti tähän kisaan. Näyttää siltä, että teimme hyvää työtä.

Toyotan kolmas tehdaskuski Kalle Rovanperä keskeytti ulosajoon avauspätkällä.

https://twitter.com/cicles7/status/1386297321533558795

LUE MYÖS: Nyt se on varmaa: Kaisa Mäkäräiseltä uusi aluevaltaus (UrheiluAreena.fi)