Toyotan Kalle Rovanperä joutui keskeyttämään jo Safari-rallin alkuvaiheessa ja ajoi loppurallin ajan vain ”terveisiä”.

Rovanperää keskeytys varmisti sattui, sillä hän oli ennen keskeytystään toisena rallissa.

Rovanperän pitikin panostaa Power Stagelle, mistä oli tarjolla vielä ylimääräisiä pisteitä.

Sieltä Toyota-kuljettaja sai klaarattua neljä pistettä plakkariin. Se oli parempi kuin ei mitään.

– Puskin aika kovaa, eikä kovat renkaat olleet paras vaihtoehto. Olimme aika lähellä täyttä pottia, mutta neljä pistettä on erittäin hyvä. Kaikenkaikkiaan tämä oli vaikea viikonloppu, enkä tällaista toivonut. Mutta tiimi teki auton kanssa hyvää työtä, joten kiitos siitä heille, Rovanperä summasi Toyotan tiedotteessa.

LUE MYÖS: Krista Pärmäkoskesta revittiin otsikoita Venäjällä (UrheiluAreena.fi)