Jääkiekkokausi saatiin Suomessa käyntiin perjantaina, kun Raumalla pelattiin perinteinen Pitsiturnaus.
Rauman Lukko otti viime vuoden vahingon takaisin ja pääsi tuulettamaan kotiturnauksensa mestaruutta.
Finaalissa nähtiin Satakunnan paikallispeli, missä Lukko oli lopulta Porin Ässiä vahvempi maalein 2-1.
Ässät meni vielä avauserässä ranskalaisenDylan Fabrenosumalla 1-0-johtoon, mutta jälkimmäisellä 20-minuuttisella Lukko nousi rinnalle ja ohi.
Brayden BurkejaSebastian Repoteki voittomaalin.
Myös Helsingin Jokerit osallistui turnaukseen, mutta vaatimattomin tilastoin. Jokerit hävisi kaikki kolme otteluun maalierolla 1-8.
Lue myös: Jokereiden paluu: kolme ottelua, kolme tappiota ja maaliero 1-8

































