Suomalaiseen jääkiekkoiluun alkavalla kaudella Mestiksen merkeissä paluun tekevä Jokerit on tehnyt ensiesiintymisensä Raumalla pelattavassa perinteisessä Pitsiturnauksessa. Kyyti oli kylmää.
Pitsiturnauksen ainoa Mestis-joukkue Jokerit jäi Porin Ässien jyrän alle 4-1. Lohkovoiton Jokerien löylytyksellä varmistanut Ässät oli nollannut turnauksen ensimmäisessä ottelussaan Lukon 2-0.
Pata teki pelin ja tasoeron selväksi jo reilussa 14 minuutissa painelemalla 3-0 -johtoon.
Puolustaja Valtteri Jeskanen kirjautti nimensä Jokerien uuden tulemisen historiankirjoihin iskemällä helsinkiläisseuran ainoaksi jääneen maaliin ylivoimalla toisessa erässä.
Pitsiturnauksen otteluissa pelataan kaksi 15 minuutin pituista erää. Finaalissa pelataan 2×20 minuuttia.
Pitsiturnauksen pitkä päivä käynnistyi SaiPan ottamalla 3-1 -voitolla Vaasan Sportista. SaiPa päätyi seuraavassa ottelussaan 1-1 -numeroihin Turun Palloseuran kanssa.
Lue myös:Tappara teki vaihtokaupan: ”Muodostavat Heljangon kanssa vahvan maalivahtitandemin”
Lue myös:Ässät tyly vieras Pitsiturnauksen isännälle

































