Mestiksessä ensi kaudella pelaava Jokerit teki edustusjoukkueen osalta paluun suomalaiseen jääkiekkoon perjantaina Pitsiturnauksessa.
Pelillinen anti oli melko laiha. Jokerit ei pysynyt odotetusti Liiga-joukkueiden kyydissä.
Yksi asia teki kuitenkin suuren vaikutuksen: Jokereiden fanit. He ottivat Rauman Kivikylän Areenan haltuun.
– Yhdessä vaiheessa, kun seisoin vitosen paikalla omissa, tuli vähän ihmeteltyä, että onpas täällä kova meteli, hämmästeli seuran oma kasvatti Emil Kuusla Jokereiden verkkosivuilla.
– Tosi siisti ja melkein kuin pleijarifiilis, sanoi puolustaja Valtteri Jeskanen.
Päävalmentaja Tero Määttä oli myös myyty.
– Todella hienoa ja kyllä siinä vähän jopa herkistyi, kun kuuluttaja kuulutti joukkueen jäälle Ässät-peliin, myönsi ex-puolustaja.
Lue myös:NHL-legendan poika jättää Liigan ja siirtyy ulkomaille

































