Mestiksessä ensi kaudella pelaava Jokerit teki edustusjoukkueen osalta paluun suomalaiseen jääkiekkoon perjantaina Pitsiturnauksessa.

Pelillinen anti oli melko laiha. Jokerit ei pysynyt odotetusti Liiga-joukkueiden kyydissä.

Yksi asia teki kuitenkin suuren vaikutuksen: Jokereiden fanit. He ottivat Rauman Kivikylän Areenan haltuun.

– Yhdessä vaiheessa, kun seisoin vitosen paikalla omissa, tuli vähän ihmeteltyä, että onpas täällä kova meteli, hämmästeli seuran oma kasvatti Emil Kuusla Jokereiden verkkosivuilla.

– Tosi siisti ja melkein kuin pleijarifiilis, sanoi puolustaja Valtteri Jeskanen.

Päävalmentaja Tero Määttä oli myös myyty.

– Todella hienoa ja kyllä siinä vähän jopa herkistyi, kun kuuluttaja kuulutti joukkueen jäälle Ässät-peliin, myönsi ex-puolustaja.

Lue myös:NHL-legendan poika jättää Liigan ja siirtyy ulkomaille