Yhtään suomalaishyppääjää ei nähdä Garmisch-Partenkirchenin perinteisessä uudenvuodenpäivän mäkikisassa.
Kaikki suomalaiset karsiutuivat tiistaina käydyssä karsinnassa.
Karsinta on edelleen kesken, mutta jo nyt on selvää, että suomalaiset ovat ulkona.
Niko Kytösaho oli paras suomalainen tiistaina. Hän hyppäsi 115,5 metriä. Antti Aalto hyppäsi 111,5 metriä ja Eetu Nousiainen jäi 108,5 metriin.
Uudenvuodenaatto oli jälleen karu muistutus siitä, miten syvällä suomalainen mäkihyppy ui verrattuna sen kultasiin vuosiin.
Ville Hirvonen

































