Suomen Arslan Khataevin tie on noussut pystyyn nyrkkeilyn MM-kisoissa.

Seinä tuli lopulta vastaan puolivälierissä. Dominikaanisen tasavallan Alexy De la Cruz Baez oli parempi hajaäänituomiolla 4–1.

– Ei pidä olla murheellinen. Saimme kokea kotikatsomoissa hienoja matseja, olla mukana Joukkueen lämpimässä tunnelmassa, joka välittyi kaikesta tekemisestä, tiedotti Nyrkkeilyliitto.

Khataev otteli 60-kiloisten sarjassa. Voitto puolivälierissä olisi taannut miehelle vähintään MM-pronssia.

Porvoolainen nappasi turnauksessa kolme komeaa voittoa. Ensimmäisellä kierroksella kaatui Israelin Bishara Sabbar, toisella kierroksella Mongolian Tulga Oyunbaatar ja kolmannella kierroksella Azerbaidzhanin Tayfur Alijev.

Kuva: Aiba

LUE MYÖS: Nyt se on varmaa: Kaisa Mäkäräiseltä uusi aluevaltaus (UrheiluAreena.fi)