Minna Kauppi otti uransa kolmannen keskimatkan MM-kultansa tiistaina Juravuoristossa Sveitsissä. Kauppi voitti kilpailun reilun puolen minuutin erolla ennen Ruotsin Tove Alexanderssonia. Kauppi oli menestyksestään enemmän kuin iloinen.

– Ihanaa voittaa tänään, Kauppi hehkuttaa Suunnistusliiton tiedotteessa.

– Talvella olin täysin pois pelistä ja oli tosi kovat paineet lähteä kilpailemaan tänään. Olen iloinen, että pystyin hallitsemaan paineet, nainen jatkoi.

Minna Kauppi on voittanut keskimatkan MM-kultaa vuosina 2008, 2010, 2012.

LUE MYÖS: Jasmi Joensuu sanoi sen ääneen – suusta hurjaa tekstiä (UrheiluAreena.fi)