Minna Kauppi otti uransa kolmannen keskimatkan MM-kultansa tiistaina Juravuoristossa Sveitsissä. Kauppi voitti kilpailun reilun puolen minuutin erolla ennen Ruotsin Tove Alexanderssonia. Kauppi oli menestyksestään enemmän kuin iloinen.
– Ihanaa voittaa tänään, Kauppi hehkuttaa Suunnistusliiton tiedotteessa.
– Talvella olin täysin pois pelistä ja oli tosi kovat paineet lähteä kilpailemaan tänään. Olen iloinen, että pystyin hallitsemaan paineet, nainen jatkoi.
Minna Kauppi on voittanut keskimatkan MM-kultaa vuosina 2008, 2010, 2012.































