Tamperelainen Minetit on voittanut joukkuevoimistelun MM-kultaa. Kilpailut järjestettiin Helsingin jäähallissa.

Minetit dominoi kilpailua ollen paras sekä alkukilpailussa että finaalissa. Alkukilpailussa Minetit sai pisteet 19,200 ja finaalissa pisteet petraantuivat vielä 19 550.

Maailmanmestaruus on Mineteille kolmas. Aiemmat maailmanmestaruudet ovat vuosilta 2015 ja 2017.

Finaalin toinen suomalaisjoukkue OVO Team Espoosta jäi niukasti mitalien ulkopuolelle ollen neljäs.

LUE MYÖS: Tero Pitkämäen pojalta uskomatonta ylivoimaa (UrheiluAreena.fi)