Tiger Woodsin naapuri, ystävä ja golf-tähti itsekin, Justin Thomas kommentoi reilu viikko sitten podcastissa Woodsin tilannetta. Woods oli vakavassa auto-onnettomuudessa viime helmikuussa.
– En tiedä (Woodsin uran jatkosta). Minä tiedän, että hän tulee yrittämään paluuta. En kuitenkaan usko, että hän tulee pelaamaan, jos hän ei pelaa hyvin, Thomas arvioi.
Nyt Woods on ottanut ainakin pienen askeleen kohti mahdollista paluuta. Hän postasi sosiaaliseen mediaan videon itsestään lyömässä golfpalloa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Woods on nähty julkisesti iskemässä palloa onnettomuuden jälkeen.
Woods loukkasi onnettomuudessa oikean jalkansa ja oli viikkoja sairaalassa.
Woods on voittanut urallaan 15 major-kilpailua.
































