Salibandyn F-liigassa pelattiin maanantaina ottelun verran naisten tasolohko A:ta. Classic kipusi taulukossa TPS:n ohi kolmanneksi kaatamalla kotonaan Lempäälässä FBC Loiston 5-1.

Classic iski voittoon riittäneet maalit avauserän puolivälissä puoleen minuuttiin. Illan hahmo Jenni Torkki petasi ensin kulmapyörityksen jälkeen maalipaikan Alma Laitilalle ja kiskaisi sitten itse lukemiksi 2-0.

Annu Selinummen poikkisyötöstä iskemän kolmannen maalin jälkeen tuli toisessa erässä vielä lisää. Sofia Lappalainen linkosi puolustajan jaloista yläkulmaan 4-0 ja vielä erän viimeisellä minuutilla Jenni Torkki ottelun toisellaan 5-0.

Päätösjakson ainoan osuman napautti päädystä takaisin kimmonneesta ohilaukauksestaan vieraiden Eerika Koski. Classicin voittoa ei Loisto enää noussut haastamaan.

Sarja jatkuu keskiviikkona. Ohjelmassa on paikallisottelu Koovee-Classic.

Lähde: Salibandyliitto

LUE MYÖS: Saga Andersson nöyryytti Suomen muita seiväsnaisia – kisan jälkeen kadutti yksi seikka (UrheiluAreena.fi)