Suomalaisittain Tour de Ski-kiertueeseen tuli vihdoin valoa, kun Iivo Niskanen sijoittui uudenvuodenpäivänä Toblachin takaa-ajokisassa kolmanneksi. Niskasen suksi kulki perinteisellä loistavasti alusta saakka.
– Kyllä siihen alkuun lähdin kuin sprinttiin. Alussa ihan kaikki oli pelissä, Niskanen sanoi YLE:n haastattelussa.
Venäjän Aleksander Bolshunov ja Sergei Ustjugov olivat liian kaukana. Kolmostilaan Niskasen hurja hiihto kuitenkin riitti.
– Jouduin alussa vetämään niin lujaa, että huomasin, että alkoi kertymään happoja. Piti rauhoittaa tilanne, kun olin niin lähellä limiittiä, Niskanen jutteli YLE:lle.
Suomalaisittain kisa oli muutenkin hyvä. Perttu Hyvärisen sijoitus oli 11:s.

































