Maastohiihdon maailmancup on päättynyt tältä kaudelta koronaviruspandemian takia.

Viimeinen kisa piti käydä tällä viikolla Kanadan Quebecissa, mutta sekin peruttiin muiden Pohjois-Amerikan kisojen tapaan.

Kisojen järjestäjä tiedotti asiasta hetki sitten.

Norjan maajoukkue oli päättänyt jo aiemmin jättää koko Pohjois-Amerikan reissun väliin. Yle Urheilun mukaan Suomen joukkue lähti Kanadasta jo eilen.

Näin ollen Suomen Iivo Niskanen sijoittui miesten maailmancupissa kuudenneksi. Naisissa Suomen paras oli Krista Pärmäkoski, joka oli kokonaissijoituksissa yhdeksäs.