Espanjan Garbine Muguruza ja Viron Anett Kontaveit menevät jatkoon Teotihuacan-lohkosta tenniksen WTA-lopputurnauksessa Meksikon Guadalajarassa. Asia varmistui lohkon viimeisissä otteluissa sunnuntaina.

Muguruza varmisti jatkopaikkansa kukistettuaan Kontaveitin 6-4, 6-4. Kontaveit tuli samalla 12 ottelun mittaisen voittoputkensa päähän, mutta virolainen oli varmistanut jatkopaikkansa WTA-lopputurnauksessa jo aikaisemmin.

Teotihuacan-lohkon sunnuntain ensimmäisessä ottelussa Karolina Pliskova löi Barbora Krejcikovan 0-6, 6-4, 6-4. Kumpikin tshekki jäi ulos jatkopeleistä.

Muguruza tulee kohtaamaan välierissä maannaisensa Paula Badosan. Kontaveitin vastustaja ratkeaa maanantaina.

https://twitter.com/WTA/status/1460090441244700684

LUE MYÖS: Silja Kosonen voitti kaikki – ei voinut käsittää miten pitkälle heitti (UrheiluAreena.fi)