F1-tähti Lewis Hamilton kääntää ensi kaudella täysin uuden lehden urallaan, kun hän jättää Mercedeksen.

Hamilton on ollut koko uransa Mersu-mies, mutta ensi kaudesta alkaen hän ajaa Ferrarilla.

Asiantuntija Ted Kravitzin mukaan Hamilton ei tule katumaan päätöstään siirtyä Ferrarille, vaikka voittoja ei tulisikaan.

– Vaikka Ferrari ei voittaisi kilpailuja, Hamilton ei ajattelisi sen olevan väärä päätös. Tilanne vaihtelee, eikö vain, kisasta toiseen?, Kravitz pyöritteli.

– Voit sanoa, että Mercedesillä oli loistava Grand Prix, mutta Ferrarilla ei. Sitten tulee kilpailuja, joissa Ferrari ei pärjää hyvin ja Mercedes taas pärjää. Silloin ajattelet ”Lewis saattaa miettiä, mitä Ferrarilla tapahtuu?”.Samoin, jos olet Ferrarilla, katselet kilpailua, jossa Lewisilla menee huonosti ja saatat miettiä, ”Mitä Lewisille on tapahtunut?” Seuraavassa kilpailussa Lewis ajaa loistavasti ja Ferrari ajattelee ”Olemme voittaneet, meillä on voittaja”.

Lue myös: Tallilta tyly ilmoitus Valtteri Bottakselle

LUE MYÖS: Nyt se on varmaa: Kaisa Mäkäräiseltä uusi aluevaltaus (UrheiluAreena.fi)