Sergio Perezille Meksikon F1-kotikisa oli surkea. Hän oli aika-ajoissa 18:s ja kisassa 17:s.

Perez ajaa Red Bull-autolla, joka kuuluu sarjan parhaimmistoon. Se herättää keskustelua, onko Perezin paikka Formula ykkösissä.

Perez aiheutti kisan aikana kohua rikkomalla autoaan tiukoissa kaksinkamppailuissa. Se vei häneltä pistemahdollisuudet.

Ja huomionarvoinen tapahtuma oli myös Red Bullin kakkostallin RB:n autolla ajavan Liam Lawsonin ohitus Perezistä. Lawson ei ollut tyytyväinen Perezin toimintaan radalla ja näytti tälle keskisormea. Perez puolestaan kutsui Lawsonia radiossa idiootiksi.

Lawsonia huhutaan Perezin tilalle Red Bullille tulevaksi kaudeksi. Lawsonin paikan RB:llä ottaisi Franco Colapinto.

Lue myös:Max Verstappen yllätti – haukkui autonsa eikä tuomareita

LUE MYÖS: Eveliina Määttäseltä raju paljastus juoksun jälkeen – ei ole koskaan kokenut vastaavaa (UrheiluAreena.fi)