Entinen F1-kuski Heikki Kovalainen ajaa nykyään Japanissa. Super GT -sarjaa uraansa jatkava suomalainen on viihtynyt myös rallipoluilla.
Mies kertoi sunnuntaina sosiaalisessa mediassa, että hän vei Japanin rallimestaruussarjan avausosakilpailun voiton. Shinshiron ralli ajettiin perjantaista sunnuntaihin.
– Kauden ensimmäinen voitto. Eilen oli kuivaa, mutta tänään kovaa sadetta. Iltapäivän pätkät peruttiin vaikeiden olosuhteiden ja muutaman ison törmäyksen vuoksi, kirjoitti Kovalainen Twitterissä.
Kovalainen kertoi kuitenkin, että kukaan ei loukkaantunut tilanteissa sen pahemmin.
Suomalaisen menopelinä toimi Toyota GT86 CS-R3. Miehen kartalukijana oli puolestaan Sae Kitagawa.

































