F1-pomo Stefano Domenicali vihjaili, että F1-kalenteriin saatetaan tuoda lähitulevaisuudessa uusi kilpailu. Samalla GP tekisi paluun lähes 30 vuoden tauon jälkeen.

Argentiinaa on puraissut F1-kuume, kun Franco Colapinto nousi kuninkuusluokkaan korvatessaan potkut Williamsilta saaneen Logan Sargeantin. Colapinto onkin esiintynyt vahvasti päästen pisteille kahdessa kolmessa ajamassaan kilpailussa.

Domenicali vieraili Argentiinassa juhlistamassa paikallisen yrityksen F1:n kanssa tekemää sopimusta. Tilaisuudessa hän vihjaili mahdollisella F1-kilpailulla Argentiinassa.

– Toivottavasti mieluummin ennemmin kuin myöhemmin meillä olisi mahdollisuus Etelä-Amerikassa isännöidä kilpailu eikä vain Väli-Amerikassa Meksikossa ja Sao Paulossa Brasiliassa, Domenicali totesi.

Buenos Airesissa ajettiin viimeksi F1-kilpailu vuonna 1998. Tuolloin Michael Schumacher ajoi kisan voittoon ennen Mika Häkkistä ja Eddie Irvingiä.

Lue myös: Fernando Alonso paljastaa olleensa lähellä siirtoa Red Bullille

Lue myös: Robin Räikkönen aloittelemassa omaa ajouraansa – näin Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta

LUE MYÖS: Nyt se on varmaa: Kaisa Mäkäräiseltä uusi aluevaltaus (UrheiluAreena.fi)