F1-pomo Stefano Domenicali vihjaili, että F1-kalenteriin saatetaan tuoda lähitulevaisuudessa uusi kilpailu. Samalla GP tekisi paluun lähes 30 vuoden tauon jälkeen.
Argentiinaa on puraissut F1-kuume, kun Franco Colapinto nousi kuninkuusluokkaan korvatessaan potkut Williamsilta saaneen Logan Sargeantin. Colapinto onkin esiintynyt vahvasti päästen pisteille kahdessa kolmessa ajamassaan kilpailussa.
Domenicali vieraili Argentiinassa juhlistamassa paikallisen yrityksen F1:n kanssa tekemää sopimusta. Tilaisuudessa hän vihjaili mahdollisella F1-kilpailulla Argentiinassa.
– Toivottavasti mieluummin ennemmin kuin myöhemmin meillä olisi mahdollisuus Etelä-Amerikassa isännöidä kilpailu eikä vain Väli-Amerikassa Meksikossa ja Sao Paulossa Brasiliassa, Domenicali totesi.
Buenos Airesissa ajettiin viimeksi F1-kilpailu vuonna 1998. Tuolloin Michael Schumacher ajoi kisan voittoon ennen Mika Häkkistä ja Eddie Irvingiä.
Lue myös: Fernando Alonso paljastaa olleensa lähellä siirtoa Red Bullille






























