Rallin MM-sarjassa siirrytään vuonna 2022 hybridiaikakaudelle. Kansainvälinen autoliitto FIA tiedotti tältä osin huippu-uutisia keskiviikkona.
FIA vahvistaa, että kaikki nykyiset WRC-tallit, eli Toyota, M-Sport Ford ja nyt myös Hyundai ovat sitoutuneet sarjaan vuosiksi 2022-2024.
Toyotan ja M-Sportin vahvistukset olivat tulleet jo aiemmin ja FIA:n tiedote poisti lopullisesti sen uhkakuvan, että Hyundai lähtisi sarjasta.
– Valmistajien sitoutuminen kolmeksi vuodeksi MM-sarjaan osoittaa sen, että rallimaailma on menossa oikeaan suuntaan, FIA:n puheenjohtaja Jean Todt toteaa tiedotteessa.

































