Rallin MM-sarjassa siirrytään vuonna 2022 hybridiaikakaudelle. Kansainvälinen autoliitto FIA tiedotti tältä osin huippu-uutisia keskiviikkona.

FIA vahvistaa, että kaikki nykyiset WRC-tallit, eli Toyota, M-Sport Ford ja nyt myös Hyundai ovat sitoutuneet sarjaan vuosiksi 2022-2024.

Toyotan ja M-Sportin vahvistukset olivat tulleet jo aiemmin ja FIA:n tiedote poisti lopullisesti sen uhkakuvan, että Hyundai lähtisi sarjasta.

– Valmistajien sitoutuminen kolmeksi vuodeksi MM-sarjaan osoittaa sen, että rallimaailma on menossa oikeaan suuntaan, FIA:n puheenjohtaja Jean Todt toteaa tiedotteessa.

https://twitter.com/OfficialWRC/status/1377153966627188739

LUE MYÖS: Suomalainen moukarinainen laittoi bilevaihteen silmään (UrheiluAreena.fi)