F1-talli Aston Martinin Fernando Alonso joutuu jättämään Meksikon GP:n mediatilaisuuden väliin torstaina.

Aston Martin tiedotti torstaina, ettei Alonsoa nähdä mediatilaisuuksissa. Syy on inhimillinen.

– Fernando Alonsolla on huono olo, eikä hän siksi osallistu mediapäivään, Aston Martin tiedotti.

– Fernando keskittyy nyt siihen, että hän voisi olla 100-prosenttisessa kunnossa perjantaina, tallin tiedote jatkui.

Alonsolla on nyt hyvin aikaa toipua. Hän osallistuu perjantaina vasta toisiin harjoituksiin, sillä ensimmäisissä harjoituksissa hänen autollaan ajaa Felipe Drugovich.

Lue myös: Tallilta tyly ilmoitus Valtteri Bottakselle

LUE MYÖS: Nyt se on varmaa: Kaisa Mäkäräiseltä uusi aluevaltaus (UrheiluAreena.fi)