Esapekka Lappi on kertonut odotetun uutisen. Suomalainen rallikuski palaa Toyotan rattiin Suomen MM-rallissa.

Jyväskylässä ajetaan poikkeuksellisesti kilpaa lokakuun alussa. Lappi kertoi enemmän projektista WRC:n verkkosivuilla.

– Se on meidän oma projektimme, joten lainaamme auton ja mekaanikot Toyota Gazoo Racingiltä.

Lappi ajoi Toyotalla Suomen MM-rallin voittoon kaudella 2017. Hän jätti japanilaistallin kauden 2018 jälkeen.

Suomalaista on huhuttu takaisin Toyotalle ensi kaudeksi. On spekuloitu, että hän ajaisi osan kisoista, kun Sebastien Ogier alkaa jäähdytellä.

– Toivottavasti tämä auttaa, mutta siksi minun pitää olla fiksu. Haluan tämän auttavan minua neuvotteluissa eikä tuhoavan niitä. Siksi en halua puskea liikaa. En haluaa ylimääräisiä paineita itseltäni.

Kuva: SML