Suomi saavuttaa mitalin keilailun MM-kilpailuissa. Sen ottaa pari Peppi Konsteri – Ani Juntunen.

Konsteri ja Juntunen voittivat MM-kisoissa Dubaissa parikilpailun puolivälieräottelun. Siinä kaatui Malesian kaksikko Natasha Roslan – Faten Najihah.

Keilailun MM-kisoissa välieräpaikka tietää varmaa mitalia. Erityisiä pronssikamppailuita ei käydä.

– Ei tätä meinaa vielä edes ymmärtää, että olemme neljän parhaan joukossa. Tähän ei kuitenkaan tyydytä, vaan lauantaina lähdetään hakemaan voittoa välierästä ja kultamitalia, Juntunen sanoi Keilailuliiton verkkosivuilla.

Parikilpailun välierät pelataan lauantaina. Konsteri ja Juntunen saavat vastaansa saksalaisen parin Janin Ribguth – Martina Shütz.

Lue lisää:
www.keilailu.fi/peppi-konsteri-ja-ani-juntunnen-ei-tata-meinaa-viela-uskoa/

LUE MYÖS: Silja Kosonen voitti kaikki – ei voinut käsittää miten pitkälle heitti (UrheiluAreena.fi)