Suomen Arslan Khataev otti jo kolmannen voittonsa Serbiassa käytävissä miesten nyrkkeilyn MM-kisoissa. Sunnuntai-illan ottelussa kaatui Azerbaidzania edustava Tayfur Aliyev pistein 4-1.

Khataev kohtaa seuraavaksi Alexy De la Cruz Baezin. Voitolla Khataev varmistaisi itselleen MM-mitalin. Ottelu käydään 2. marraskuuta iltapäivätilaisuudessa.

Ensimmäisellä kierroksella Khataev voitti Bishara Sabbarin pistein 4-1 ja toisella kierroksella Tulga Oyunbaatarin tuomarin keskeytyksellä loukkaantumisen takia kolmannessa erässä.

MM-kisat päättyvät 6. marraskuuta.

Lähde: Tiedote. Kuva: AIBA

LUE MYÖS: Nyt se on varmaa: Kaisa Mäkäräiseltä uusi aluevaltaus (UrheiluAreena.fi)