Suomen Arslan Khataev otti jo kolmannen voittonsa Serbiassa käytävissä miesten nyrkkeilyn MM-kisoissa. Sunnuntai-illan ottelussa kaatui Azerbaidzania edustava Tayfur Aliyev pistein 4-1.
Khataev kohtaa seuraavaksi Alexy De la Cruz Baezin. Voitolla Khataev varmistaisi itselleen MM-mitalin. Ottelu käydään 2. marraskuuta iltapäivätilaisuudessa.
Ensimmäisellä kierroksella Khataev voitti Bishara Sabbarin pistein 4-1 ja toisella kierroksella Tulga Oyunbaatarin tuomarin keskeytyksellä loukkaantumisen takia kolmannessa erässä.
MM-kisat päättyvät 6. marraskuuta.
Lähde: Tiedote. Kuva: AIBA
































