Ruotsin naisten hiihtomaajoukkueen kriisi on johtamassa ainakin kahden valmentajan vaihtamiseen, uutisoi SVT.
Mediatiedon mukaan Magnus Ingesson ja Stefan Thomson eivät saa jatkosopimuksia maajoukkueeseen.
– Ei ole mitään muuta ratkaisua. On vain ajan kysymys, milloin he joutuvat lähtemään, SVT:n (www.svt.se) lähde kertoo.
Kohu sai aiemmin vauhtia, kun kolme tyytymätöntä urheilijaa uhkasi jäädä pois maajoukkueesta. Kyseiset urheilijat ilmaisivat tyytymättömyytensä maajoukkueen johtoon.
– Kyllä epävakautta on ollut, mutta tieto tyytymättömistä urheilijoista tuli melkoisena yllätyksenä. Kaikki tietävät, ettei kausi ollut optimaalinen. Kyllä valmentajat silti yrittivät parhaansa, kommentoi urheilijoiden edustaja, maastohiihtäjä Evelina Settlin Sportbladetille.
































