Formula ykkösten kuljettajien MM-taisto on tältä kaudelta ohi.

Red Bullin Max Verstappen päätti taistelun viikonloppuna Las Vegasissa. Hän varmisti jo neljännen maailmanmestaruutensa.

Lando Norris jäi nuolemaan näppejään, mutta pystyykö McLaren-tähti koskaan peittoamaan Verstappenia?

– Tuntuu siltä, että voin taistella mestaruudesta, ja olen siitä iloinen. Voin sanoa sen itsevarmasti, Norris paalutti.

– Minulla on kaikki tarvittava, ja tiedän syvällä sisimmässäni, että minulla on, mitä tarvitaan. On toki asioita, joissa minun täytyy vielä kehittyä, mutta voin taistella Maxia vastaan, ja sanon sen mielelläni, koska mielestäni Max on maailman paras kuljettaja ja luultavasti yksi kaikkien aikojen parhaista Formula 1 -kuljettajista, Norris sanoi.

Lue myös: Lewis Hamilton piti hauskaa Las Vegasissa – pelkkää nautiskelua

LUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi)