Red Bullin Max Verstappen varmisti viikonloppuna jo uransa neljännen maailmanmestaruuden.
Verstappenin neljäs mestaruus tuli vaikeimman kautta. Se ei irronnut läheskään yhtä helpolla kuin viime kaudella.
Verstappen ja Red Bull olivat vielä alkukaudesta ylivoimaisia, mutta loppukaudesta dominointi loppui.
Verstappen korostaa kuitenkin, ettei mestaruus tullut helpolla viime vuonnakaan.
– Viime vuonna minulla oli ylivoimainen auto, mutta minusta tuntui usein, ettei kaikki arvostaneet sitä, mitä saavutimme tiiminä voittamalla kymmenen kilpailua peräkkäin, Verstappen sanoi.
– Totta kai automme oli ylivoimainen, mutta ei ehkä niin ylivoimainen kuin ihmiset kuvittelivat. Vuotta 2023 muistelen aina, sillä vaikka emme ehkä kaikkialla löytäneet täydellistä säätöä, pystyimme silti voittamaan kilpailuja, koska automme oli kisatilanteessa aina todella vahva, Verstappen jatkoi.
Lue myös: Lewis Hamilton piti hauskaa Las Vegasissa – pelkkää nautiskelua
































