Red Bullin Max Verstappen voitti tällä kaudella jo uransa neljännen formula ykkösten maailmanmestaruuden.

Verstappen on saavuttanut F1-sarjassa jo kaiken mahdollisen ja kysymys kuuluu, kuinka kauan hänen motivaationsa riittää enää jatkaa.

Entinen F1-kuljettaja, Maxin isä Jos muistuttaa, että vaihtoehtoja aina on.

– Meillä on sopimus Red Bullin kanssa vuoteen 2028 asti, ja sinne asti jatkamme – sitten katsotaan, mitä tapahtuu, Jos Verstappen sanoi.

– On myös nähtävä, onko Max yhä kiinnostunut F1:stä siinä vaiheessa, Verstappen jatkoi.

Jos väläyttelee vaihtoehtoa, että Max jättäisi F1-sarjan.

– On mahdollista, että hän lopettaisi vuodeksi ja palaisi sitten takaisin, jos tuntuisi siltä, Verstappen sanoi.

Lue myös: Max Verstappenin maailmanmestaruus toi esiin pehmeämmän puolen – ”Kyse ole kilpailemisesta ja F1:stä”

LUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi)