Esapekka Lappi palaa Toyotalle, kertooIltalehti
Iltalehden saamien tietojen mukaan Lappi pääsee ajamaan Toyotan WRC-autolla Suomen MM-rallissa. Suomen MM-ralli ajetaan lokakuussa Keski-Suomen soraränneissä.
Toyota ajattaa Suomen MM-rallissa siis yhteensä viittä autoa. Toyota ja Lappi eivät ole virallisesti tiedottaneet sopimuksesta, mutta Lappi vihjaili asiasta varsin selvästi sosiaalisessa mediassa.
Lappi ajoi Toyotalle kaudet 2017 ja 2018. Ensimmäisellä kaudellaan Lappi voitti Jyväskylän MM-rallin.
Tämän jälkeen Lappi ajoi kauden 2019 Citroenilla ja 2020 hän kisasi M-Sportin Fordilla.
Linkki Iltalehden juttuun: https://www.iltalehti.fi/ralli/a/0f52a63c-b098-4889-8a38-a8d74b80623d
Kuva: SML
































