SM-liigassa sensaatiomaisen kauden pelannut Lahden Pelicans kokee valtavan menetyksen, kun tähtipelaajaLukas Jasekjättää seuran.

Ruotsin SHL:ssä pelaava Oskarshamn tiedotti perjantaina, että se on tehnyt kaksivuotisen sopimuksen tshekkipelaaja Jasekin kanssa.

25-vuotias Jasek oli SM-liigan parhaita pelaajia viime kaudella. Hän pelasi runkosarjassa 57 ottelua ja iski niissä kovat tehot 18+21. 18 pudotuspeliotteluun hän teki tehot 6+7.

Jasek edusti Pelicansia kahden kauden ajan ja oli molemmilla kausilla lahtelaisten paras pistemies.

Ensimmäinen kausi tuotti peräti 51 tehopistettä runkosarjassa. Jasek saavutti päättyneellä kaudella Pelicansin paidassa SM-hopeaa.

Lue myös: IL: Pelicans käytti Iida Vainiota provokaationa – näin suuret sakot rapsahti

LUE MYÖS: Tero Pitkämäen pojalta uskomatonta ylivoimaa (UrheiluAreena.fi)