Jääkiekon SM-liigaseura Jukureiden kausi päättyi jo runkosarjaan.
Seura on viettänyt sen jälkeen pientä hiljaiseloa – ainakin sopimusten suhteen. Olli Jokisen valmentaja joukkue on kuitenkin heräilemässä.
Keskiviikkona on tarkoitus lyödä pöytään kiinnityksiä. Jukurit kiusoitteli tiistaina fanejaan Twitterissä.
– Joko huomenna kerrottaisiin sopimusuutisia? tiedusteli mikkeliläisseura.
Fanit saavat äänestää vastausta kysymykseen. Vaihtoehdot ovat ”kyllä” ja ”kyllä”.

































