Jääkiekon SM-liigaseura Jukureiden kausi päättyi jo runkosarjaan.

Seura on viettänyt sen jälkeen pientä hiljaiseloa – ainakin sopimusten suhteen. Olli Jokisen valmentaja joukkue on kuitenkin heräilemässä.

Keskiviikkona on tarkoitus lyödä pöytään kiinnityksiä. Jukurit kiusoitteli tiistaina fanejaan Twitterissä.

– Joko huomenna kerrottaisiin sopimusuutisia? tiedusteli mikkeliläisseura.

Fanit saavat äänestää vastausta kysymykseen. Vaihtoehdot ovat ”kyllä” ja ”kyllä”.

https://twitter.com/MikkelinJukurit/status/1645730317477486594

LUE MYÖS: Suomalainen moukarinainen laittoi bilevaihteen silmään (UrheiluAreena.fi)