Toronton ja Detroitin välisessä ottelussa mässäiltiin maaleilla, kun joukkueet latoivat niitä yhteensä 17 kappaletta. Voiton korjasi Toronto, joka teki maaleista 10.
Maalijuhlat olivat monin tavoin poikkeukselliset. Edellisen kerran NHL-ottelussa tehtiin 17 maalia vuonna 2011.
Tuolloin Winnipeg voitti Philadelphian 9-8. Edellisen kerran yli 17 maalia tehtiin vuonna 1996.
Erikoista maalimäärässä tekee myös se, ettei yksikään maali tullut ylivoimalla. Molemmilta meni myös maalivahti vaihtoon.
Toronton sankari oli Mitch Marner, joka teki neljä maalia ja syötti kaksi. Edellinen Toronto-pelaaja, joka on yltänyt kuuteen tehopisteeseen, oli Mats Sundin vuonna 2006. Marneria komppasivat Michael Bunting (1+4) ja Auston Matthews (1+3).
Lue myös: Mikko Koskinen ilmiliekeissä NHL:ssä – Aleksander Barkovilta kyseenalainen temppu
Lue myös: Aleksander Barkov hehkutti Mikko Koskista – ”Hän oli uskomaton”

































