Norjan maastohiihtojoukkueen valmentajiin lukeutuva Geir Endre Rogn jättää tehtävänsä. Rogn on vastannut myös Therese Johaugin valmennuksesta.
Rogn kertoi päätöksestään NRK:lle.
Rogn joutuu vetäytymään tehtävästään, koska hänen vaimonsa on vakavasti sairas.
– Päätin ikävä kyllä kieltäytyä uudesta sopimuksesta. Halusin todellakin jatkaa, mutta minua tarvitaan nyt enemmän kotona. Minun pitää antaa tukea ja rauhaa vaimolleni ja kahdelle pojallemme, Rogn alleviivaa NRK:lle.
Asiasta Suomessa ensimmäisenä uutisoi MTV Urheilu.

































