Entinen F1-talliomistaja Eddie Jordan toteaa Formula For Success-podcastissa olevansa vakuuttanut, että General Motorsin tukema Cadillac-talli on mukana Formula ykkösissä 2026.

Nykyiset tiimit vastustavat Cadillacin mukaantuloa, vaikka Kansainvälinen Autoliitto FIA sen osallistumista puoltaakin. Asiaa ollaankin ratkomassa yhdysvaltalaisissa oikeusistuimissa, jotka todennäköisesti katsovat Formula ykkösten rikkovan Yhdysvaltain kilpailulainsäädäntöä, jos uusia yrittäjiä ei oteta mukaan.

– Kerron teille nyt. He tulevat olemaan mukana F1:ssä 2026, ilmoittaa Jordan.

Michael Andrettin pyörittämä Cadillac-talliprojekti investoi koko ajan projektiin lisää rahaa, vaikka osallistumislupaa F1:een ei ole myönnetty. Tämä kertoo siitä, että GM ja Andretti uskovat pääsevänsä mukaan.

Jos Cadillac pääsee mukaan, kilpailee Formula ykkösissä 11 tallia vuonna 2026.

Lue myös:F1-kuljettajaa huhuttiin Red Bull-talliin – tyrmäsi nyt ikävät huhut

LUE MYÖS: Suomalaishiihtäjä romahti totaalisesti – seuraukset olivat karut (UrheiluAreena.fi)