Red Bullin F1-tiimi oli ongelmissa Las Vegasin harjoituksissa.

Ensimmäinen harjoitussessio sujui vielä suhteellisen mallikkaasti, mutta toinen meni vihkoon.

Max Verstappen oli toisessa harjoituksessa vasta 17:s ja Sergio Perez 19:s.

Red Bull tiedostaa sen, mistä kiikastaa.

– Meillä ei ole toisia takasiivekkeitä, pienempiä mukana, kuten kilpailijoillamme on, Red Bullin neuvonantaja Helmut Marko sanoi.

– Niistä olisi nyt enemmän hyötyä, Marko jatkoi.

Markolta kysyttiin, aikooko talli reagoida asiaan jollain tapaa esimerkiksi lennättämällä toiset siivet paikalle. Markon vastaus oli yksiselitteisesti ”ei”.

Kuva: Red Bull Content Pool

Lue myös: Yksi ainoa kommentti kertoi kaiken – Markku Kanervan oli pakko poistua

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)