Tuomariston toiminta aiheutti kohun viikonlopun USA:n F1-kilpailussa.
Tuomaristo langetti McLarenin Lando Norrisille viiden sekunnin aikasakon Max Verstappenin ohittamisesta.
Monien mielestä päätös meni siinä mielessä väärin, että myös Verstappenille olisi voinut antaa ihan samasta syystä rangaistuksen.
– Päätöksestä ei voi valittaa. Joten meidän osaltamme asia on loppuun käsitelty, McLaren-pomo Andrea Stella sanoi.
– Minä, kuljettajat ja tiimi – nyt suljemme tämän luvun. Toivomme, että FIA ja tuomaristo käyvät tapauksen läpi, jotta tulevaisuudessa meillä olisi parempi linjaus ja parempi kilpailujen hallinta. Nyt keskitymme seuraavaan kisaan, Stella jatkoi.
Lue myös: Lando Norrisin tallikaveri kommentoi nyt F1-kisan kohutilannetta
































