Mercedeksen Lewis Hamilton ei kovin usein tee ajovirheitä.

Mutta viikonloppuna USA:n F1-kisassa hänelle kuitenkin sellainen sattui ja Hamilton joutui heti kisan alussa keskeyttämään.

Mercedeksen George Russellin kisa oli parempi. Hän lähti matkaan varikkosuoralta, mutta oli lopulta kuudes.

Russell sanoo ymmärtävänsä, miksi Hamilton sortui virheeseen.

– Lewis (Hamilton) ei oikeastaan koskaan tee virheitä, ja näit (sunnuntaina), että hänelle kävi täsmälleen sama asia kuin minulle (lauantaina), Russell sanoi Racingnews-sivuston mukaan.

Russellin mukaan Mercedes-autoa on todella vaikea hallita. Se nostaa tietysti virheiden mahdollisuutta.

– Tällaisen pedon kanssa me tällä hetkellä kamppailemme, Russell sanoi.

Lue myös: Rallin MM-sarjan kohuttu uudistus on lentämässä roskakoriin?

LUE MYÖS: Saga Andersson nöyryytti Suomen muita seiväsnaisia – kisan jälkeen kadutti yksi seikka (UrheiluAreena.fi)