Mercedeksen Lewis Hamilton koki karmean pettymyksen Las Vegasin F1-kisan aika-ajoissa.

Kahta ensimmäistä harjoitusta hallinnut ja vielä Q2:ssa nopeinta vauhtia pitänyt Hamilton starttaa sunnuntain kisaan kymmenennestä lähtöruudusta.

Aika-ajojen viimeisessä osiossa pahasti epäonnistunutta Hamiltonia söi arvatenkin syvältä myös se, että tallikaveri George Russell lunasti paalupaikan.

– Ei toiminut. Minun olisi pitänyt olla paalupaikalla, mutta…Minulla oli se vauhti, masentunut Hamilton pudotteli Crash.netille.

Hamilton heitti jo pyyhkeen kehään kisan osalta.

– Voitto ei tule enää kysymykseenkään. Minun osaltani kisa on jo tavallaan ajettu.

Lue myös:F1:ssä jysähti jättimäinen yllätys: ”Uskomatonta!”

LUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi)