Mercedeksen Lewis Hamilton koki karmean pettymyksen Las Vegasin F1-kisan aika-ajoissa.
Kahta ensimmäistä harjoitusta hallinnut ja vielä Q2:ssa nopeinta vauhtia pitänyt Hamilton starttaa sunnuntain kisaan kymmenennestä lähtöruudusta.
Aika-ajojen viimeisessä osiossa pahasti epäonnistunutta Hamiltonia söi arvatenkin syvältä myös se, että tallikaveri George Russell lunasti paalupaikan.
– Ei toiminut. Minun olisi pitänyt olla paalupaikalla, mutta…Minulla oli se vauhti, masentunut Hamilton pudotteli Crash.netille.
Hamilton heitti jo pyyhkeen kehään kisan osalta.
– Voitto ei tule enää kysymykseenkään. Minun osaltani kisa on jo tavallaan ajettu.
































