Formula ykkösten Williams-talli on Racingnews365-sivuston mukaan myynyt 100 miljoonaa osaketta.
Yhden osakkeen arvo oli yksi punta. Näin ollen Williams keräsi osakekaupalla rahaa 100 miljoonaa puntaa.
Williams-talli teki viime vuonna tappiota 84,2 miljoonan punnan edestä. Syynä oli tiimin odotettua heikompi menestys.
Uudella rahoituksellaan Williams turvaa toimintansa. Tosin raha tuskin olisi loppunut, koska Williamsin ökyrikas omistaja, yhdysvaltalainen sijoitusyhtiö Dorilton Capital on pumpannut talliin neljässä vuodessa 552,4 miljoonaa dollaria.
Edes menneen Frank Williamsin perustama talli ajautui 2010-luvulla talousvaikeuksiin. Williamsin perhe päätti myydä tallin 2020 Dorilton Capitalille.
Lue myös:Nyt pamahti hurja siirtohuhu F1-sensaatio Franco Colapintosta
































