JYPin ja KalPan piti pelata torstai-iltana jääkiekkoliigan harjoitusottelu, mutta ottelua ei saatu koskaan pelattua loppuun.

Jyvskylässä on ollut koko päivän ajan kostea ja aika lämmin ilma, ja tämä lopetti lopulta myös JYPin ja KalPan harjoitusottelun torstaina.

Jäälle muodostui niin paljon sumua, ettei ottelua ollut enää mitään järkeä jatkaa.

Sumu loi tietysti turvallisuusriskin, sillä pelaajien oli vaikea enää havaita toisiaan kentällä.

– Kahden erän jälkeen oltiin aivan sumussa, joten pelaajien turvallisuus huomioiden ottelu päätettiin lopettaa kahteen erään, JYP tiedotti X-palvelussa.

Ottelun keskeytymishetkellä KalPa johti ottelua 3-1-lukemin.

Lue myös: Ukraina ratkaisee jääkiekon World Cupin kohtalon