NFL-seura Tampa Bay Buccaneersin Antonio Brown muistetaan lajin yhtenä parhaimmista pelaajista 2010-luvun alusta, mutta viime ajat ovat edenneet hänen osaltaan kohusta kohuun.
Tuorein kohu syntyi viime sunnuntaina, kun Tampa Bay Buccaneersia edustanut Brown marssi kesken ottelun ulos stadionilta ja heitti pelipaitansa katsomoon.
Buccaneers tuomitsi Brownin teot tuoreeltaan ja hänen uransa Bucsissa on ohi.
– Brown ei ole enää ”Buc”. Se on sen tarinan päätös. Puhutaan niistä jätkistä, jotka voittivat tämän ottelu, Tampa Bayn päävalmentaja Bruce Arians sanoi lehdistötilaisuudessa.
Nyt Brown on itse avannut tapahtumia ensi kertaa. Hän lähetti medialle lausunnon tapahtuneesta.
– He heittivät minut ulos kuin eläimen, Brown kirjoittaa.
– En suostunut enää käyttämään heidän joukkueensa tunnusta, joten riisuin pelipaitani, Brown selvitti.
Brown väittää itse, että hän oli saanut potkut jo ennen omaa näyttävää tempaustaan. Hän kertoi myös, että joukkueen päävalmentaja pakotti hänet pelaamaan kipulääkkeiden voimalla, vaikka nilkkavamma ei olisi mahdollistanutkaan pelaamista.
– Se kipu oli valtaisaa. Istuin sivurajalla, kun valmentaja tuli huutamaan ”Mikä sinua vaivaa, mikä sinua vaivaa?” Kerroin, että kyse on nilkastani. Hän tiesi asiasta, koska olimme keskustelleet siitä. Hän käski minua palaamaan kentälle. Sanoin, etten pysty. Hän huusi minulle ”Se on siinä!” ja liikutti sormeaan kurkkunsa poikki. Valmentaja sanoi, että jos en pelaa loukkaantuneena, aikani Bucsissa on ohi, Brown kertoo.
Brown syyttää Buccaneersin päävalmentaja Ariansia valehtelusta. Arians kertoi aiemmin itse medialle, ettei hän tiedä, miksi Brown poistui kesken pelin kentältä.
Lue myös:Super Bowl -voittajalta kuppi nurin, six-pack esiin ja tunneliin – ”Se on sen tarinan päätös”































